Opinie o Nas

Zoom H2n - rejestrator audio

  • 719,00 zł
  • szt.
    Niedostępny
  • Oblicz_raty_duckblue

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.

Produkt objęty jest 24-miesięczną gwarancją.

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

ZOOM H2N PODRĘCZNY REJESTRATOR

Rejestrator przenośny H2n Handy Recorder to jedyne tego rodzaju urządzenie wyposażone w pięć wbudowanych mikrofonów i cztery tryby nagrywania: X/Y, Mid-Side, 2-kanałowy surround i 4-kanałowy surround. Wśród pozostałych zaawansowanych funkcji można wymienić automatyczną regulacje wzmocnienia, dekodowanie MS, a także takie efekty, jak kompresor, limiter i filtr niskich częstotliwości. Rejestratora H2n można także używać jako wielofunkcyjnego mikrofonu USB!

KORZYSTANIE Z H2N
Dzięki wielu mikrofonom i trybom nagrywania, H2n może obsłużyć prawie każdy rodzaj aplikacji. Oto tylko kilka sposobów, w jakie można go wykorzystać:

  • Nagrywanie na żywo koncertów i prób, w dźwięku stereo lub surround
    Wideografia lokalna - H2n daje Ci wiele możliwości w postprodukcji
    Tworzenie dźwięku do filmów na YouTube
    Generowanie trwałych dokumentów dźwiękowych z ważnych wydarzeń
    Jako mikrofon USB zapewniający wejście do oprogramowania nagrywającego

PIĘĆ MIKROFONÓW, CZTERY SPOSOBY NAGRYWANIA

H2n oferuje nie jeden, nie dwa, ale pięć wbudowanych mikrofonów. Dwa z nich są ustawione jako para X/Y, podczas gdy pozostałe trzy są skonfigurowane w schemacie MS ("Mid-Side"). Mogą one być używane oddzielnie do nagrywania stereo X/Y lub MS, lub połączone w celu stworzenia oszałamiającego 2- lub 4-kanałowego dźwięku przestrzennego.

MID-SIDE DLA ZMIENNEJ SZEROKOŚCI STEREO

Nagrywanie Mid-Side to niesamowita technika, która pozwala na faktyczną regulację szerokości obrazu stereo po jego nagraniu, przy zachowaniu idealnej kompatybilności mono, co czyni ją szczególnie przydatną w projektach filmowych, wideo i telewizyjnych.

Trzy elementy mikrofonu w mikrofonie H2n MS są ustawione bezpośrednio jeden na drugim. Jeden z nich jest skierowany do przodu, a dwa pozostałe są skierowane na boki.

Wbudowany w H2n dekoder MS pozwala na regulację względnego poziomu elementów mikrofonowych, zarówno podczas procesu nagrywania, jak i później, podczas postprodukcji. Wraz ze wzrostem poziomu mikrofonów bocznych, zwiększa się również postrzegana szerokość stereo.

X/Y DLA NATURALNIE BRZMIĄCEGO STEREO

Technika X/Y zapewnia świetny sposób na pokrycie szerokiego obszaru, a jednocześnie uchwycenie źródeł dźwięku w centrum z czystością i definicją, co czyni ją idealną dla wszystkich rodzajów nagrań stereo na żywo.

Wbudowany w H2n mikrofon X/Y zapewnia dwa dopasowane jednokierunkowe mikrofony ustawione pod kątem 90 stopni względem siebie, optymalne dla większości aplikacji nagrywania stereo.

DŹWIĘK PRZESTRZENNY DLA REALISTYCZNEGO OBRAZU

H2n pozwala na połączenie sygnałów z mikrofonów X/Y i MS w celu stworzenia nagrań dźwięku przestrzennego wszystkiego, co słyszysz - nie tylko dźwięków dochodzących z przodu, ale ze wszystkich kierunków.

Użyj trybu 2-kanałowego, aby utworzyć pojedynczy plik stereo połączonych mikrofonów lub trybu 4-kanałowego, aby nagrać sygnał z mikrofonów X/Y H2n na jednej ścieżce stereo i sygnał z mikrofonów MS na innej. Wynikowa para ścieżek może być następnie skierowana do oddzielnych głośników w celu uzyskania wciągających wrażeń słuchowych lub może być zmiksowana w niestandardową ścieżkę stereo. Dodatkowo, funkcja dekodowania MS w H2n może być użyta do niezależnej zmiany poziomu sygnału Side zarówno w trybie 2- jak i 4-kanałowym.

DŹWIĘK PRZESTRZENNY DLA VR

Zoom H2n jest jedynym ręcznym rejestratorem, który przechwytuje czterokanałowy dźwięk przestrzenny. Z Firmware v 2.0, jest on idealny do tworzenia 360-stopniowych plików "Spatial Audio", formatu dźwięku przestrzennego nowej generacji, natywnego dla platformy wirtualnej rzeczywistości google JUMP.

Używając trybu "Spatial Audio", możesz stworzyć pojedynczy czterokanałowy, wielościeżkowy plik WAV, który zawiera ścieżki Omni, Left/Right oraz Forward/Backward. Ten plik Spatial Audio jest gotowy do połączenia z 360-stopniowymi filmami VR nagranymi za pomocą kompatybilnych kamer google JUMP (takich jak GoPro Odyssey lub Ricoh Theta). Po zakończeniu, wciągające filmy są gotowe do przesłania do YouTube. 



Uwaga: Widzowie korzystający z aplikacji YouTube Android z systemem Android w wersji 4.2 lub wyższej mogą słuchać dźwięku przestrzennego na słuchawkach (zalecane) lub głośnikach.



Dodatkowe informacje dotyczące H2n i Spatial Audio for VR:

  • Nagrywanie dźwięku przestrzennego za pomocą Zoom H2n
  • Wykorzystaj dźwięk przestrzenny w filmach 360 stopni i VR

Martin Edström i Oliver Akermo z IVAR Studios | Himalaje, Nepal

WEJŚCIA I WYJŚCIA

Wejście liniowe H2n to stereofoniczne ⅛" mini gniazdo telefoniczne, które może przyjąć dwa kanały sygnałów o poziomie mikrofonowym i/lub liniowym. Do tego gniazda można podłączyć mikrofony kondensatorowe wymagające zasilania Plug-In (2,5 V). Analogowe pokrętło Mic Gain pozwala na ręczne ustawienie poziomu sygnału wejściowego lub można wybrać jeden z trzech presetów Auto Gain, aby automatycznie ustawić optymalny poziom nagrywania.

Wyjście liniowe H2n to stereofoniczne gniazdo telefoniczne ⅛" z dedykowaną regulacją głośności. Do tego gniazda można podłączyć słuchawki w celu prywatnego monitorowania sygnału wejściowego lub nagranego. Na tylnym panelu znajduje się również wbudowany głośnik, który umożliwia szybkie monofoniczne monitorowanie nagranego sygnału bez konieczności wykonywania jakichkolwiek połączeń.

Port USB H2n zapewnia cyfrowe wyjście miksu stereo i pozwala na przesyłanie danych do i z komputera. Stamtąd można je zaimportować do oprogramowania edycyjnego. USB umożliwia również wykorzystanie H2n jako interfejsu audio 4-in/2-out lub jako mikrofonu USB.

ODZYSKIWANIE DANYCH

  • Pre-Record 
    Wywiad rozpoczął się ułamek sekundy przed tym, jak byłeś gotowy. Dyrygent podniósł swoją batutę akurat w momencie, gdy sprawdzałeś kabel. Talent wrócił na antenę o chwilę za wcześnie.

    Nie ma problemu... pod warunkiem, że używasz H2n. Jego funkcja nagrywania wstępnego automatycznie utrzymuje H2n cicho, lecz nieprzerwanie nagrywając w tle, przez cały czas, zachowując poprzednie dwie sekundy* po naciśnięciu RECORD.
    *Jedna sekunda podczas nagrywania w trybie 4-kanałowym surround przy częstotliwości próbkowania 96 kHz.
  • Auto-Record
    Auto-Record pozwala H2n na automatyczne rozpoczęcie nagrywania po wykryciu określonego poziomu dźwięku. Gdy tylko przychodzący sygnał przekroczy ustawiony poziom początkowy, rozpoczyna się nagrywanie. Istnieje również równoważna funkcja zatrzymania automatycznego nagrywania; jak tylko sygnał przychodzący spadnie poniżej ustawionego poziomu zatrzymania, nagrywanie zostanie zakończone.
  • Odzyskiwanie danych
    Funkcja odzyskiwania danych H2n automatycznie naprawia uszkodzone pliki - coś, co może się zdarzyć, jeśli podczas nagrywania nastąpi przerwa w zasilaniu lub jeśli w trakcie nagrywania wystąpi błąd.

EFEKTY POKŁADOWE

H2n dostarcza arsenał efektów, które pozwalają dodać szlifu do Twoich nagrań i skompensować wszelkie problemy lub ograniczenia w akustyce środowiska nagraniowego.

Kompresja i limitowanie mogą być użyte do kontrolowania wahań poziomu, działając jak automatyczny regulator głośności. Główna różnica między nimi polega na tym, że limiter redukuje głośniejsze dźwięki bardziej dotkliwie.

Filtr dolno-obcinający usuwa sygnał poniżej określonej częstotliwości. Jest to przydatne do eliminowania dźwięków pop, szumu wiatru, dmuchania i innych rodzajów dudnienia o niskiej częstotliwości, takich jak przenoszony rezonans ze statywu mikrofonowego na scenie.

Na pokładzie znajduje się również metronom oraz tuner chromatyczny / gitarowy / basowy. Ponadto odtwarzanie może być zapętlone, a prędkość odtwarzania zmienna bez zmiany wysokości dźwięku (lub odwrotnie), aby ułatwić

OBSŁUGIWANE TYPY PLIKÓW

H2n może nagrywać audio w dwóch różnych podstawowych typach plików: WAV i MP3. Główna różnica między nimi polega na tym, że pliki WAV są nieskompresowane; to znaczy, że zawierają cały nagrany sygnał bez usuwania jakichkolwiek danych. Pliki WAV nagrywane przez H2n mogą być 16- lub 24-bitowe, o częstotliwości próbkowania 44,1, 48 lub 96 kHz i są automatycznie znakowane czasem, co czyni je zgodnymi z Broadcast Wave Format (BWF) - jest to szczególnie ważne przy nagrywaniu dźwięku do filmu, ponieważ pozwala to na precyzyjną synchronizację w postprodukcji.

Nagrania MP3 są kompresowane, co oznacza, że część niepotrzebnych danych jest usuwana przed zapisem, dzięki czemu są one znacznie mniejsze niż pliki WAV, a tym samym łatwiejsze do przesyłania i pobierania. Niektóre pliki MP3 wykazują niewielką utratę wierności dźwięku w porównaniu z oryginalnym sygnałem; jednak nie jest to zauważalne we wszystkich okolicznościach.

H2n pozwala na łatwą konwersję plików WAV do formatu MP3 i można wykorzystać jego wewnętrzny mikser do miksowania pary plików stereo utworzonych w 4ch surround do stereo, z niezależną kontrolą poziomu każdej ścieżki i panningu.

ŻYWOTNOŚĆ BATERII I CZAS NAGRYWANIA

H2n wymaga tylko 2 baterii AA (brak w zestawie) - albo alkalicznych, albo akumulatorków NiMH. Żywotność baterii przy użyciu baterii alkalicznych wynosi ponad 20 godzin, nawet podczas ciągłego nagrywania. Alternatywnie można skorzystać z opcjonalnego zasilacza sieciowego AD-17, który umożliwia zasilanie H2n z dowolnego standardowego gniazdka elektrycznego.

H2n nagrywa bezpośrednio na karty SD. Obsługuje on standardowe karty SD i SDHC o pojemności do 32 GB. Poniższy wykres przedstawia maksymalny czas nagrywania przy różnych formatach plików i rozmiarach kart.

*Maksymalny rozmiar pliku wynosi 2 GB. Czasy nagrywania są przybliżone. Rzeczywiste czasy mogą się różnić w zależności od warunków nagrywania.

UŻYWANIE H2N JAKO INTERFEJSU AUDIO

Port USB H2n pozwala mu na wysyłanie i odbieranie danych cyfrowych oraz działanie jako interfejs audio 4 wejścia / 2 wyjścia (umożliwiając korzystanie z niego jako mikrofonu USB). Po prostu podłącz H2n do swojego laptopa lub komputera stacjonarnego przez USB, uruchom swój ulubiony DAW i zacznij układać swoje ścieżki.

NAJNOWOCZEŚNIEJSZA EDYCJA Z KAŻDYM REJESTRATOREM

Zabierz swoje nagrania na bardziej profesjonalny poziom. Potężne i najnowocześniejsze oprogramowanie audio firmy Steinberg, używane przez twórców na całym świecie, jest teraz dołączane do każdego zakupionego Zoom Handy Recorder.

Aby uzyskać informacje na temat aktywacji licencji i uaktualnień, odwiedź naszą stronę pomocy technicznej Steinberg Software.

Funkcje

  • Rejestrator przenośny
  • Pięć wbudowanych mikrofonów i cztery tryby nagrywania
  • Analogowa regulacja wzmocnienia sygnału wejściowego
  • Funkcja Auto Gain oferuje trzy zaprogramowane poziomy nagrywania
  • Wbudowany głośnik do szybkiego odsłuchu dźwięku
  • Duzy podświetlany ekran LCD o przekątnej 1,8 cala
  • Obsługa dźwięku o jakości 24-bitowej / 96 kHz w zgodnym z BWF formacie WAV oraz w różnych formatach MP3
  • Konwersja nagrania 4-sciezkowego do stereo
  • Wbudowane efekty, w szczególności kompresor/limiter i filtr niskich częstotliwości
  • Zmienna prędkość odtwarzania (50–150%) do ćwiczenia fraz
  • 2-wejsciowy/2-wyjsciowy interfejs audio USB dla komputerów PC/Mac

OGÓLNE

  • NOŚNIKI ZAPISU:
    • Karty SD 16MB-2GB, karty SDHC 4GB-32GB
  • Wbudowana pamięć:
    • Do 1 minuty w formacie MP3 96kbps (Nagrywanie nadpisuje poprzednie nagrania w pamięci)
  • UKŁADY MIKROFONÓW: 90˚ X/Y stereo, MS stereo z regulacją poziomu mikrofonów bocznych
  • TRYBY NAGRYWANIA: MS, XY, MS+XY (2ch), MS+XY (4ch)
  • TYPY MIKROFONÓW:
    • Kierunkowe (XY, MS midmics)
    • Dwukierunkowy (mikrofon boczny MS)
  • MAKSYMALNE CIŚNIENIE DŹWIĘKU:
    • 120 dB spl (kierunkowy)
    • 122 dB spl (dwukierunkowe)

FORMATY PLIKÓW

  • STEREO NIEKOMPRESOWANY PCM:
    • 44.1 / 48 / 96kHz, 16 / 24bit WAV (BWF)
  • KOMPRESOWANY MP3 (NAGRYWANIE):
    • 44.1kHz, 48kHz
    • 56 /64/80/96/112/128/160/192/ 224/256/320kbps (Niekompatybilne z nagrywaniem MS-RAW)
  • KOMPRESOWANE MP3 (ODTWARZANIE):
    • 44.1kHz, 48kHz
    • 32/40/48/56/64/80/96/112/128/160/192/224/256/320kbps
  • 4 KANAŁY NIEKOMPRESOWANE PCM:
    • 44.1 / 48 / 96kHz, 16 / 24bit WAV (BWF) (Dwa pliki stereo dla każdego nagrania)

PRZETWARZANIE CYFROWE

  • KONWERSJA A/D: 24-bit 128× oversampling
  • KONWERSJA C/A: 24-bitowa, 128-krotne nadpróbkowanie
  • PRZETWARZANIE SYGNAŁU: 32-bitowe
  • CZAS NAGRYWANIA (KARTA 2GB): 3:08:00 (44.1kHz/16bit WAV), 34:43:00 (128kbps MP3)

DODATKOWE FUNKCJE

  • LO CUT: filtr górnoprzepustowy 80Hz
  • COMP/LIMITER: 3 rodzaje kompresorów i 3 rodzaje limiterów
  • AUTO GAIN: Automatyczna regulacja wzmocnienia wejściowego (3 poziomy)
  • PRE REC: 2 sekundy nagrywania wstępnego
  • AUTO REC: Automatyczny start/stop nagrywania, ciągły tryb gotowości
  • TUNER: Chromatyczne, gitarowe, basowe i alternatywne (A/E/G/D/DADGAD) strojenie z automatycznym wykrywaniem strun
  • METRONOM: Zakres 40-250 BPM, pięć tonów, wstępne zliczanie
  • PRĘDKOŚĆ: Prędkość odtwarzania regulowana w zakresie 50-150%.
  • KEY CONTROL: Wysokość dźwięku odtwarzania regulowana ±6 półtonów (Nie może być używany z plikami 96kHz)
  • AB REPEAT: Powtarza odtwarzanie pomiędzy wybranymi punktami w pliku
  • FILE DIVIDE: Dzieli plik na dwa
  • FILE NORMALIZE: Maksymalizuje objętość pliku (Nie może być użyty z plikami MP3)
  • FILE MP3 ENCODE: Konwertuje pliki WAV do formatu MP3 z ustaloną prędkością bitową.
  • MARK: Do 99 znaków (tylko pliki WAV)
  • SURROUND MIXER: Reguluje balans miksu podczas odtwarzania 4-kanałowych nagrań surround

INNE

  • GRAFIKA WYŚWIETLACZA: 128×64 pikseli, podświetlany wyświetlacz LCD
  • WZMOCNIENIE WEJŚCIA: 0 do +39 dB
  • GNIAZDO WEJŚCIA:
    • liniowe/mikro mini jack stereo z zasilaniem wtykowym
    • Impedancja 2 kΩ przy poziomach wejściowych od 0 do -39 dBm
  • GNIAZDO WYJŚCIA: mini jack stereo liniowe/głosowe
  • ZNAMIONOWY POZIOM WYJŚCIOWY: -10 dBm (impedancja wyjściowa 10 kΩ lub większa)
  • SŁUCHAWKI: 20 mW + 20 mW (przy obciążeniu 32 Ω)
  • Wbudowany głośnik: 400mW, 8Ω, mono
  • USB:
    • Typ Mini-B
    • Obsługa czytnika kart
  • USB 2.0 DUŻA PRĘDKOŚĆ: obsługa interfejsu audio
  • USB 1.0 PEŁNA PRĘDKOŚĆ:
    • Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1 / 48 kHz i częstotliwości 16-bitowej
    • Obsługa zasilania przez magistralę USB
  • ZASILANIE:
    • Dwie baterie AA, AD-17 USB do zasilacza AC (DC 5V 1A)
    • Ciągła praca przez 20 lub więcej godzin podczas nagrywania plików WAV 44.1kHz/16-bit przy użyciu baterii alkalicznych
  • CECHY FIZYCZNE: Gniazdo do montażu na statywie, mocowanie paska
  • WYMIARY: 67,6 mm (szer.) × 113,85 mm (wys.) × 42,7 mm (gł.)
  • WAGA: 130 g (bez baterii)

Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.