Reklamacje

 

 

 

 

Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości, a zakupy w naszym sklepie zawsze satysfakcjonujące.
Jeśli jednak zdarzy się, że zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu zakupionych produktów, proponujemy poszukać przyczyn zaistniałego problemu i podjąć próbę jego rozwiązania, zanim jeszcze zdecydujesz się na dokonanie zgłoszenia reklamacji.

Upewnij się, czy produkt został zamontowany i podłączony zgodnie z załączoną do niego instrukcją montażu/obsługi. Być może wskaże ona możliwe sposoby rozwiązania napotkanych problemów.

Zalecamy także sprawdzenie wszelkich informacji dostępnych na stronie internetowej producenta/dystrybutora lub forum użytkowników. Cenne podpowiedzi na tych stronach, prowadzące do rozwiązania problemów eksploatacyjnych, najczęściej zawierają takie działy jak:
•    najczęściej zadawane pytania przez użytkowników,
•    wykrywanie i usuwanie usterek,
•    warunki eksploatacji,
•    dane techniczne,
•    porady.


Jeśli wymienione wskazówki są niemożliwe do podjęcia lub nie przyniosą zadowalających rezultatów, prosimy o kontakt z Autoryzowanym Serwisem danej marki nabytego produktu lub prosimy o pobranie pliku "Formularz reklamacji" wypełnienie go i odesłanie na adres mailowy reklamacje@avpartner.pl


Podstawowe zasady jakimi się kierujemy przy rozstrzyganiu wszelkiego rodzaju reklamacji znajdą Państwo w naszym regulaminie, który można sprawdzić pobierając plik "Regulamin sklepu"

Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, www.poznan.wiih.gov.pl.

PLIKI DO POBRANIA:

 

 

<< powrót