Na początku był pomysł na integrację, który zrealizowano łącząc studyjny mikrofon dynamiczny z przetwornikami A/D, dzięki czemu uzyskano możliwość połączenia z dowolnym komputerem bez dodatkowych urządzeń wejścia-wyjścia i drogich przedwzmacniaczy – wystarczy zwykły kabel USB.
Produktem finalnym jest Podcaster – prosty w użyciu mikrofon z charakterystyką częstotliwościową zoptymalizowaną pod kątem przenoszenia ludzkiego głosu, wskaźnikiem LED informującym o jego aktywności, wbudowanym wzmacniaczem słuchawkowym i – co w przypadku produktów firmy RØDE jest oczywiste – znikomym poziomem szumów własnych.
Do mikrofonu dołączono 3-metrowy kabel USB, a wśród opcjonalnych akcesoriów znajdziemy uchwyt elastyczny oraz specjalny statyw montowany na biurku.
Mikrofon jest nieocenionym towarzyszem każdego muzyka w trasie czy w studiu projektowym, ale nie tylko, bowiem oferuje on możliwości, które wykorzystać mogą nie tylko muzycy. Podcaster jest znakomitym rozwiązaniem dla każdego, kto nagrywa materiał audio – od podcasterów, dziennikarzy czy studentów po użytkowników businessowych, którzy dodają pliki audio do stron www czy prezentacji multimedialnych. Wszyscy użytkownicy mikrofonu RØDE Podcaster mogą umieszczać swoje podcasty na specjalnej stronie internetowej, która mieści się pod adresem rodepodcaster.com.
Główne cechy:
Profesjonalna jakość dźwięku,
Dynamiczna kapsuła 28 mm z magnesem neodymowym,
Przetwornik A/D pracujący z 18-bitową rozdzielczością i częstotliwościami próbkowania od 8 do 48 kHz,
Kompatybilność z komputerami PC i Mac,
Wąska charakterystyka kierunkowości z dużym poziomem tłumienia sygnałów spoza osi,
Zasilany przez USB,
W zestawie uchwyt i 3-metrowy kabel USB,
Wewnętrzne, elastyczne zawieszenie kapsuły,
Wyjście słuchawkowe jack 3,5 mm z regulacją poziomu głośności,
Zaprojektowano i wyprodukowano w Australii.
Kapsuła: Dynamiczna, 28 mm z magnesem neodymowym,
Aktywna elektronika: Układy analogowe + przetwornik A/D i interfejs USB,
Charakterystyka kierunkowości: Kardioidalna,
Pasmo przenoszenia: 40 Hz – 14 kHz,
Czułość: -51 dB, 1 V/Pa [2,8 mV przy 94 dB SPL] +/-3 dB,
Maks. SPL: 115 dB,
Stosunek sygnału do szumu: >78 dB,
Wyjście analogowe: wyjście słuchawkowe umożliwiające monitoring, moc 150 mW dla 32 Ohm, regulacja poziomu głośności,
Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.
Ustawienia cookies
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.