Wejścia analogowe |
Wejście mikrofonowe/liniowe: 1-2, XLR
- Wejście: XLR, symetryzowane elektronicznie
- Impedancja wejścia symetrycznego przy 1 kHz: 2 kΩ, tłumik 5,3 kΩ
- Impedancja wejścia niesymetrycznego przy 1 kHz: 1kΩ, tłumik 2,6 kΩ
- Maksymalny poziom wejściowy, 0 dB wzmocnienia: +8 dBu
- Maksymalny poziom wejściowy, 65 dB wzmocnienia: -57 dBu
- Zakres wzmocnienia: 65 dB
EIN: -129 dBu A-ważona, wzmocnienie 60 dB, 150 Ω, 20 Hz – 20 kHz
- Stosunek sygnału do szumu (SNR): 113 dB RMS nieważone, 115 dBA
- Pasmo przenoszenia przy 44,1 kHz, -0,1 dB: 16 Hz – 20,4 kHz
- Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 7 Hz – 45,8 kHz
- Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 88 kHz
- Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 44.1 kHz, -0,1 dB: 5 Hz – 20,4 kHz
- Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 96 kHz, -0,5 dB: 2,5 Hz – 45,8 kHz
- Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 88 kHz
- THD: < -110 dB, < 0,0003 %
- THD+N: < -106 dB, < 0,0005 %
- Separacja kanałów: > 110 dB
Wejście TRS 1-2 Jak XLR, z wyjątkiem:
- Wejście: 6,3 mm TRS jack, symetryzowane elektronicznie
- Impedancja wejściowa przy 1 kHz: 12 kΩ (sygnał symetryczny), 18 kΩ(sygnał niesymetryczny)
- Maksymalny poziom wejściowy, 0 dB wzmocnienia: +24 dBu
- Maksymalny poziom wejściowy, 65 dB wzmocnienia: -41 dBu
- Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0,1 dB: 2 Hz – 20,3 kHz
- Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 1,5 Hz – 44,3 kHz
- Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 1 Hz – 70 kHz
DA, Wyjście liniowe 1-2
- Wyjście: XLR, symetryzowane elektronicznie
- Przełączany poziom wyjściowy: +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu
- Zakres dynamiczny (DR) przy +19 dBu: 120 dB (AES17), 123 dBA
- Zakres dynamiczny (DR) przy +13 dBu: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
- Zakres dynamiczny (DR) przy +4 dBu: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
- Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 20,7 kHz
- Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 45 kHz
- Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 0 Hz – 90,8 kHz
- THD: < -110 dB, < 0,0003 %
- THD+N: < -110 dB, < 0,0003 %
- Separacja kanałów: > 110 dB
- Impedancja wyjściowa: 300 Ω
DA – Stereofoniczne wyjście słuchawkowe (7-8)
jako DA, z wyjątkiem:
- Wyjście: TRS 6,3 mm, niesymetryczne
- Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, High: +13 dBu
- Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Low: +7 dBu
- Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy ustawieniu High: 120 dB (AES17), 122 dBA
- Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy ustawieniu Low: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
- Impedancja wyjściowa: 5 Ω
- Maksymalna moc na kanał, przy obciążeniu 32 Ω, 0,1% THD: 80 mW
- THD+N przy obciążeniu 32 Ω: -105 dB, 0,0005%
|
Wejścia cyfrowe |
AES/EBU
- 1 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992
- Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
- Zgodność z SPDIF (IEC 60958)
- Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
- Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz
- Tłumienie jittera: > 30 dB (2,4 kHz)
Koncentryczne SPDIF
- 1 x RCA, zgodne z IEC 60958
- Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
- Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
- Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz
- Tłumienie jittera: > 30 dB (2,4 kHz)
Optyczny ADAT
- 2 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
- Standard: 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
- Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bity/96 kHz
- Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bity/192 kHz
- Bitclock PLL zapewnia doskonałą synchronizację nawet przy płynnej zmianie częstotliwości próbkowania (varispeed)
- Zakres synchronizacji: 31,5 kHz – 50 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (2,4 kHz)
SRC
- Wejścia AES, koncentryczne SPDIF lub optyczne SPDIF (przełączane)
- 2 kanały, od 32 do 192 kHz
- Maks. współczynnik konwersji. 1:7 i 7:1
- THD+N: -139 dB
- Zakres dynamiczny (DR): 139 dB (AES17), 142 dBA
- Latencja: 109 próbek, 2,47 ms przy 44,1 kHz, 1,14 ms przy 96 kHz, 0,57 ms przy 192 kHz
|