Opinie o Nas

DJI Care Enterprise Basic Mavic 2 Enterprise - kod elektroniczny

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: DJI
  • Kod producenta: 8595241396569
  • Dostępność: Dostępny
  • 1 599,00 zł
  • szt.
  • Oblicz_raty_duckblue

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.

Produkt objęty jest 24-miesięczną gwarancją.

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.




Opis produktu
Kompleksowa ochrona

DJI Care Enterprise to kompleksowa 12 miesięczna usługa oferowana przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji za niewielką opłatą czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.







Czuj się jak VIP

Użytkownicy z ochroną DJI Care Enterprise są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.
 



Jak to działa

Po zakupie DJI Care Enterprise, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje usługę, podając numer karty i numer seryjny kamery, do której ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia.

 


Gdy zdarzy się wypadek
 
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Enterprise.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Enterprise.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Enterprise, użytkownik uiszcza opłatę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.




Zastrzeżenia

DJI Care Enterprise nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionej kamery, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Enterprise.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
 

Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.