Opinie o Nas

DJI Care Refresh Phantom 4 Pro/Pro+

  • 859,00 zł
  • szt.
    Niedostępny
  • Oblicz_raty_duckblue

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.

Produkt objęty jest 24-miesięczną gwarancją.

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.




Opis produktu

Kompleksowa ochrona

DJI Care Referesh to kompleksowa 12 miesięczna usługa oferowana przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji za niewielką opłatą (649 PLN za pierwszą wymianę i 979 PLN za drugą wymianę) czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.





Lataj nad wodą bez obaw

Zawsze marzyłeś o zrobieniu pięknych zdjęć lecąc nad jeziorem, morzem lub oceanem, ale bałeś się o swoje urządzenie? DJI Care Refresh pokrywa również uszkodzenia spowodowane zalaniem lub wpadnięciem do wody twojego Phantoma 4 Pro/Pro+, zatem lataj bez obaw.






Czuj się jak VIP

Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.
 



Jak to działa

Po zakupie karty DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje usługę, podając numer karty i numer seryjny drona, do którego ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji Phantoma 4 Pro/Pro+.







Gdy zdarzy się wypadek
 
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 649 PLN za pierwszą wymianę lub 979 PLN za drugą wymianę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.




Zastrzeżenia

DJI Care Refresh nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
 

Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.