Status zamówienia

Co się dzieje z moim zamówieniem?



Każde ze złożonych przez Państwa zamówień na naszym sklepie internetowym ma swój status, który zmienia się zależnie od poczynianych kroków i etapów. Status ten jest kontrolowany przez konsultantów AV Partner w każdej chwili, gdy Państwa zamówienie zaczyna być realizowane. Wszystkie statusy w momencie zmiany są zsynchronizowane z informacją wysyłaną drogą mailową na adres poczty e-mail podanej Przez Klienta w zamówieniu.
Wyróżniamy statusy takie jak:

1.
Oczekuje - Jest to status, który obiera zamówienie tuż po jego złożeniu. W takim przypadku kilka sekund po złożeniu zamówienia pojawia się ono w naszej bazie, po czym zostaje zweryfikowane przez konsultantów i jeśli wszystko jest wypełnione zgodnie z wymaganiami zostaje przygotowywane do realizacji. Termin obrania kolejnego statusu jest zależny od dostępności towaru w naszym sklepie.

2. W trakcie realizacji -
Taką formę przyjmuje zamówienie, które wypełniono poprawnie i zostało zaakceptowane przez konsultantów AV Partner. Jest to okres oczekiwania na sprzęt.

3. Oczekujemy na wpłatę - Status, który przybiera zamówienie z wybraną opcją płatności przelewem. Po danym statusie kolejny pojawi się w momencie zaksięgowania kwoty na naszym koncie.

4. Zapraszamy po odbiór - Status, który przybiera zamówienie z wybraną opcją odbioru osobistego. Taki status może przyjąć również zamówienie z wcześniejszym statusem "Oczekujemy na wpłatę", jak również "W trakcie realizacji". Informację o takim statusie dostają Państwo w momencie, gdy towar jest dostępny na magazynie, a kwota została zaksięgowana, jeśli wybrano opcję przelewu.

5. Paczka odebrana przez kuriera - Taki status informuje o nadaniu przesyłki i pojawia się w momencie, gdy:
- przesyłka została opłacona, jeśli wybrano opcję przelewu a towar jest dostępny na magazynie
- towar znajduje się na magazynie i jest możliwy do wysyłki, gdy wybrano opcję płatności za pobraniem.


6. Paczka umieszczona w paczkomacie - Taki status informuje o tym, iż paczka została umieszczona w paczkomacie nadawczym.


6-7-8. Statusy anulacji zamówienia - Takie statusy pojawiają się gdy:
- brak jest towaru na sklepie
- Klient zrezygnował z zamówienia
- bank nie wyraził zgody na kredyt ratalny


Wszystkie zamówienia i ich statusy są na bieżąco monitorowane przez konsultantów AV Partner. Każda zmiana statusu wiążę się z informacją wysyłaną do Państwa drogą mailową, co zapewnia kontrolę swojego zamówienia i bezpieczeństwo o dogodny system realizacji zamówień.