Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.
Produkt objęty jest 24-miesięczną gwarancją.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką dodatkową opłatą, dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu roku. Obejmuje uszkodzenia powstałe między innymi w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu. Pakiet serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona lub w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI. Istnieje również możliwość przedłużenia ochrony – wystarczy wykupić dodatkowy roczny plan (maksymalnie dwa razy – łącznie zyskujesz nawet 3 lata). Co więcej, w okresie ważności usługi obowiązuje oficjalna gwarancja producenta.
Dla drona DJI Air 2S (Mavick Air 2S) koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 245 PLN. Koszt usługi Flyaway to 1045 PLN.*
*W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.
DJI Care Flyaway to dodatkowa usługa w planie serwisowym DJI Care Refresh, która pozwala na otrzymanie zupełnie nowego drona, jeśli poprzedni odleci z niewiadomych przyczyn i nie uda się go odzyskać. W przypadku nieintencjonalnego zagubienia drona wystarczy uiścić odpowiednią opłatę serwisową, aby otrzymać całkowicie nowy produkt. Usługa jest dostępna dla wszystkich użytkowników, którzy mają wykupioną ochronę DJI Care Refresh (dotyczy wybranych modeli dronów) – również dla tych osób, które wykupiły ją przed wprowadzeniem usługi Flyaway.
• DJI Care Refresh (plan roczny) oferuje dwie wymiany i możliwość skorzystania z Flyaway Coverage jeden raz.
• DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) oferuje cztery wymiany i możliwość skorzystania z Flyaway Coverage dwa razy.
Aby skorzystać z Flyaway Coverage, użytkownik musi powiązać swoje konto DJI oraz aparaturę sterującą z dronem za pomocą aplikacji DJI Fly. Jeśli nie zrobi tego przed ewentualną ucieczką urządzenia, nie będzie mógł skorzystać z usługi wymiany.
Użytkownicy urządzeń takich jak DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine oraz DJI Action 2 mogą też uzyskać dodatkowe benefity. Jeśli w okresie ważności usługi Care Refresh ani razu nie skorzystasz z możliwości wymiany, w ramach nagrody otrzymasz przedłużenie gwarancji na dodatkowy rok.
1. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active.
2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i automatycznie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!
Istnieje również możliwość przypisania DJI Care Refresh do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe informacje oraz przykładowy materiał wideo dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.
Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI – nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę – wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
Wykupując DJI Care Refresh, chronisz swojego drona między innymi przed upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy sprzętu. DJI Care Refresh obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
Użytkownicy mają także możliwość przedłużenia ochrony do maksymalnie 3 lat. Aby to zrobić, wystarczy wykupić dodatkowy roczny plan.
Uwaga: nie jest możliwe przedłużenie ochrony poprzez wykupienie dodatkowego planu 2-letniego.
Aby przedłużenie ochrony było możliwe, spełnione muszą być określone warunki: