DJI Care Enterprise to kompleksowa 12 miesięczna usługa oferowana przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji za niewielką opłatą czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.
Czuj się jak VIP
Użytkownicy z ochroną DJI Care Enterprise są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.
Jak to działa
Po zakupie DJI Care Enterprise, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje usługę, podając numer karty i numer seryjny kamery, do której ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia.
Gdy zdarzy się wypadek
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Enterprise. 2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Enterprise. 3. Po wybraniu opcji DJI Care Enterprise, użytkownik uiszcza opłatę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne. 4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
Zastrzeżenia
DJI Care Enterprise nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionej kamery, gimbala lub akcesoriów. 2) Kradzieży lub porzucenia produktu. 3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych. 4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych. 5) Rozmyślnej utraty drona. 6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu. 7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych. 8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Enterprise. 9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów. 10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki. 11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
Ask a question about the product. Our team will be happy to provide a detailed answer to your inquiry.
Cookies settings
Strictly necessary cookies
These cookies are necessary for the website to function and cannot be turned off. They are used, for example, to maintain the contents of the user's basket. You can set your browser to block these cookies, but then the website will not function properly. These cookies make it possible to identify e.g. logged in persons.
Always active
Analytical cookies
These cookies allow us to count visits and traffic sources. Thanks to these files, it is known which pages are more popular and how the website visitors navigate. All information these cookies collect is anonymous.
Advertising cookies
Advertising cookies may be used through our site by our advertising partners. They are used to build a profile of your interests based on information about the pages you are viewing, which includes the unique identification of your browser and end device. If you do not allow these cookies, you will still see basic ads in your browser that are not based on your interests.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
I agree to send data related to advertising to Google.
Google personalized ads
I agree to the use of personalized ads. These ads are tailored to specific user preferences, behaviors, and characteristics. Google collects data on user activities online, such as searches, visited websites, clicks, and online purchases, to better understand their interests and preferences.